mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

poniedziałek, 9 marca 2015

Zdrowe i szybkie śniadanie – owsianka z mango i nie tylko.


Owsiankę można zrobić z mlekiem lub jogurtem (200g), ja zdecydowanie wybieram jogurt. Wsypuję 2 – 3 łyżki płatków owsianych, (ja używam górskich- pisałam troszkę o ich właściwościach w poście o maseczce: Maseczka z płatków owsianych.). Do swojej owsianki dorzuciłam kawałki z połowy mango (można je zamienić na 100g ananasa) oraz 1-2 łyżki nasiona słonecznika. Owsiankę można jeść od razu lub pozostawić na 15 minut, aby całość namokła. Ja jednak wolę od razu nie lubię papki. 

 




Owsianka to proste śniadanie, przy tym jest zdrowe i pożywne. Ważna jest też szybkość w przyrządzaniu, rano człowiek ma mało czasu, więc takie śniadanie jest doskonałym rozwiązaniem. Można sobie dzień wcześniej przygotować owoce i rano będziemy musieli tylko wszystko wrzucić do miseczki. A do tego jest duża oszczędność naczyń. :)

 


Można robić różne mixy z owsianka. Zamiast mango i słonecznika wrzucamy garść suszonych moreli i 1-2 łyżki otrębów pszennych. Każdy świeży, suszony a nawet mrożony owoc czy orzechy można użyć do owsianki. 

 

Smacznego :) 

 

Ell

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz