mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

wtorek, 10 marca 2015

Niezobowiązujący look w kolekcji Pull & Bear wiosna/lato 2015. Trendy wiosna 2015 część 6.


Pull & Bear to hiszpańska sieć sklepów koncentrująca  swą uwagę, przede wszystkim na odzieży i akcesoriach w tzw. miejskim stylu, przeznaczonych dla młodych dynamicznych ludziW czasie mojej zakupowej eskapady nie mogłam ominąć tej sieciówki i postanowiłam sprawdzić, co ciekawego przygotowała dla nas na wiosnę i lato tego roku. Już po przekroczeniu progu sklepu zauważyłam, iż podobnie jak w innych sieciówkach, również tu pojawiły się elementy typowe dla stylu boho i zakręconego hippie. Etniczne motywy zagościły na bluzkach, tunikach i krótkich przewiewnych sukienkach.




Ponadto pojawiły się także obcisłe spodnie rurki,  krótkie spódniczki i szorty ze skóry, które mogą tworzyć ciekawe zestawienia w połączeniu z krótkimi topami odsłaniającymi brzuch czy króciutkimi bluzeczkami obszytymi delikatną koronką na wysokości pępka. 


Charakterystyczne są, poniekąd także rzucające się w oczy duże nadruki na sportowych bluzach i t-shirtach. Jeśli poszukujecie ciekawej koszuli w modną kratę, warto zajrzeć właśnie do Pull & Bear, gdzie mamy ich bogaty asotyment pod względem fasonu i kolorystyki. Ja zakupiłam właśnie czerwoną w czarną kratę stylizowaną na męską, którą połączę z przetartymi jeansami. W Pull & Bear znajdziemy ich duży wybór.





W wiosennej kolekcji Bull & Bear znajdziemy także kilka wyjątkowych torebek, które idealnie uzupełnią letni niezobowiązujący look. Frędzle, sznurki, geometryczne wzory i nieco "zużyty" wygląd - oto ich główne cechy. Na pewno sprawdzą się podczas wakacji!

Sylvet
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz