mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

piątek, 27 marca 2015

Muzyka bywa ukojeniem.



https://pl.pinterest.com/pin/348817933613620185/

Co poprawia Wam nastrój? Jedni idą na imprezę, inni zajadają się czekoladkami lub pochłania ich świat gier komputerowych. Muzyka to jest to, co poprawia mi humor, jest miłym oderwaniem od szarej rzeczywistości. Każdy z nas szuka swojej przestrzeni i chwili zapomnienia, mi pozwala na to muzyka. Jak tylko mam gorszy dzień, zaraz sięgam po słuchawki i mogę odpocząć, odetchnąć, pozwolić sobie, choć na chwilę zapomnieć o problemach. Zrobić malutki reset.:) a Wy gdzie i jak znajdujcie swoją przestrzeń?

Co jakiś czas zmienia mi się repertuar, tak zwanej muzyki „ na poprawę” nastroju, choć bywa, że wracam do starych kawałków. 

Aktualnie mam kilka utworów, które pooprawiają mi zły humor. Jedne trafiają do mnie ze względu na bit, inne na tekst (choćby 2 linijki w całym utworze, ale widać są dla mnie znaczące w tym momencie życia, w którym jestem). Ważne jest tylko to, że te kilka kawałków potrafi zmienić mój nastrój. :)
 

O to kilka moich poprawiaczy humoru:


 
 
 
 


Ell

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz