mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

niedziela, 12 kwietnia 2015

Pomysł na mały balkon

Nie wyobrażam sobie nie mieć balkonu, to był mój wymóg gdy wybierałam mieszkanie. Udało mi się i mam dość spory balkon, albo inaczej dla mnie jest wystarczająco duży. Co roku staram się aby był pełen kwiatów, mam też kilka krzaczków truskawek :) Każdej wiosny staram się troszkę na nim pozmieniać. W związku z tym szukam inspiracji w necie. Oto kilka pomysłów na typowe balkony w polskich blokach. Choć te pomysły można wykorzystać i na werandzie, tarasie, w ogrodzie czy na wielkim balkonie. 



 

 


















Balkonowy ogródek i jego kilka ciekawych odsłon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kilka "drobiazgów" które mogą przydać się na małym balkonie:

 

 

 


 


 

 

 

Wariacja balkonowa:
   


Ell

1 komentarz:

  1. Piękne kolorowe balkony! Co sądzisz o zabudowanych balkonach? Będąc w Warszawie miałam okazję obejrzeć kilka takich balkonów robionych przez firmę https://szklanorama.pl/realizacje/bialoleka. Strasznie mi się spodobało takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń