mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

wtorek, 24 lutego 2015

Trendy wiosna 2015 cz.2 – STRADIVARIUS


Dzisiejsza słoneczna pogoda przyniosła mi ogromną frajdę. W powietrzu po raz pierwszy, w tym roku wyczuć można było zapowiedź wiosny... Ach, jak cudownie. Wkrótce ciemne parki zapełnią się zielenią a smutne ulice zatętnią życiem, zabrzęczą dźwiękiem szkła i zapolują na naszą uwagę zapachem pysznych potraw w ogródkowych restauracjach, kawiarniach i pubach. 

Popołudniowy spacer skłonił mnie do odwiedzenia Galerii Handlowej i zapoznania się z najnowszą ofertą sklepów. Wstąpiłam do jednej z moich ulubionych hiszpańskich sieciówek, Stradivariusa. Oczywiście wciąż trwają jeszcze końcówki wyprzedaży kolekcji zimowej i warto, coś tam wytropić ciekawego. Jednakże, ja postanowiłam sięgnąć do nowej oferty marki. Chodząc po sklepie zauważyłam, iż w nadchodzącym sezonie Stradivarius uraczy nas rozmaitymi marynarskimi akcentami, często w zestawieniu ze stylem tomboy. W kolekcji zatem nie mogło zabraknąć granatowych i białych akcentów oraz charakterystycznych poprzecznych pasów. Na codzień bardzo lubię nosić t-shirty i koszulki w paski, więc na pewno jakąś propozycja sieciówki w tym stylu znajdzie się w mojej szafie. Styl beztroskiej chłopczycy proponowany przez markę, daje nam w nadchodzącym sezonie wiosennym szeroki wybór spodni „boyfriend” z przetarciami i dziurami, jak i ogrodniczek inspirowanych sportem. Osobiście styl chłopczycy w marynarskim wydaniu bardzo mi się podoba. Jest niezwykle wygodny, modny i lekko casualowy, a więc idealny na co dzień.

Ponadto rzuciły mi się w oczy, również oversizowe płaszcze i kurtki bez wcięcia w pasie, luźne bluzeczki z kwiatowymi lub etnicznymi wzorami,  luźne szerokie spodnie, a więc zgodnie z zapowiadanymi trendami na wiosnę/lato 2015 (inspiracje projektantów latami 70-tymi). Wśród nowych propozycji znalazły się, także pasiaste swetry z grubym, zwykle ażurowym splotem na przodzie, które doskonale zastąpią płaszczyk, bądź kurtkę w codziennych zestawieniach. Mamy tutaj, również coś dla wielbicielek tunik. Na wiosnę sieciówka zaproponowała im, bowiem tuniki-koszule z plisami i wykończeniem przy dekolcie. Na luźnych sportowych bluzach i T-shirtach, topach, koszulkach zauważyć możemy, natomiast duże nadruki w postaci zdjęć a także dziewczęce kwiaty.

Jednym z moich ulubionych od zawsze rzeczy marki Stradivarius są skórzane ramoneski. Mimo, że mam ich już kilka to niestety rokrocznie ulegam pokusie zaopatrzenia się w kolejny model i kolor. W zbliżającym się sezonie wiosennym najmodniejsze ramoneski, to te ze stójką  i pagonami. 
Pośród nowych propozycji Stradivariusa szczególnie podobają mi się dopasowane, skórzane, ołówkowe spódnice. I to właśnie jedna z nich będzie moim podstawowym zakupem na wiosnę 2015. 


Wiosenny look w wydaniu Stradivariusa pełen świeżości i kreatywności kobiecego ducha zapowiada się niezwykle ciekawie. Pamiętajmy, żeby całość uzupełnić jeszcze jakimś fajnym dodatkiem w postaci zwiewnej modnej  chusty z florystycznym, bądź etnicznym nadrukiem lub hitem dla fashionetek – filcowym kapeluszem z satynową wstążeczką. :)
A wam Moje Drogie, co najbardziej przypadło do gustu, spośród propozycji sieciówki?

Sylvet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz