mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

czwartek, 20 sierpnia 2015

Jaka jest Wasza kuchnia? Zorganizowana czy chaotyczna?

Na stronie https://pl.pinterest.com/ znalazłam kilka ciekawych pomysłów, które mogą sprawić, że nasza kuchnia mała lub duża będzie bardziej zorganizowana. Te rozwiązania mogą pomóc nam w poruszaniu się po niej, dzięki nim można być mniej chaotycznym. Co myślicie o tych pomysłach? Czy coś uda Wam się wykorzystać w swoich kuchniach? Lub czy coś chcecie wykorzystać? 
Ja sama, gdy urządzałam swoją kuchnie przejrzałam setki takich zdjęć aby podpatrzeć ciekawe rozwiązania. Jednak nie ochroniło mnie to przed popełnieniem kilku błędów, teraz wiem co bym zrobiła inaczej. Ale na to potrzebowałam czasu, aby sprawdzić moją kuchnie. 

Ell














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz