mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

sobota, 23 maja 2015

A może by tak, coś zmienić i założyć spódnicę? Mini versus midi i maxi.

Sobotni ranek, dostaję smsa z propozycją wypadu na kawę popołudniu.... super, oczywiście - jestem na tak! Pogoda słoneczna, dzień weekendowy, grzechem byłoby przeleżeć ten czas w domu przed TV....(  na to zawsze znajdzie się pora). Oczyma wyobraźni  zaczynam kompletować swój ewentualny strój na tą okoliczność. Wybór pewnie padłby na ulubione rurki, top, sportowy żakiecik i trampki, jednak tym razem postanowiłam zaskoczyć towarzystwo....i ubrać spódniczkę. Biegnę zatem do szafy i po ustąpieniu pierwszej myśli „nie mam się w co ubrać”, wyszukuję z radością ewentualne zdobycze....Drogą eliminacji, po pewnej chwili mój wybór trafia na dwie spódnice - długą plisowaną i koronkową mini.  Rzucam je na kanapę, lustruję z każdej strony, porównuje, wybieram i...... kurdę, no właśnie którą mam wybrać?


Zapewne każda z Was miała nie raz taki dylemat. Ciepła aura sprzyja prezentowaniu naszych nóg w fajnej mini, która w połączeniu z wysokim obcasem jest bezkonkurencyjnie zmysłowa. Z drugiej strony zwiewna spódnica maxi daje nam nie tylko komfort noszenia, gdyż można założyć do niej każdy rodzaj obuwia, ale i nadaje naszemu wyglądowi nutki tajemniczości, przykuwa uwagę formą. Ciekawym rozwiązaniem okazuje się jeszcze jeden rodzaj spódnicy, szczególnie popularny w tegorocznym sezonie.... spódnica midi. Nie za krótka, nie za długa,  sięgająca nieco poniżej naszych kolan, pięknie podkreśli nasze łydki, będzie doskonale pasować, zarówno do balerinek jak i lekkich trampek. 

Sezon wiosenno-letni 2015 proponuje nam do wyboru szeroki wachlarz ciekawych, pięknych spódnic i spódniczek w różnej długości. Popularne są florystyczne printy i frędzle (motywy hippie), mocne kolory (np. cytryna, oranż), pastele (np. chłodna mięta, lazur, pudrowy róż), odcienie metaliczne, geometryczno-asymetryczne formy, seksowne rozcięcia, plisy, oryginalne spódnice z „siatki” oraz prześliczne, idealne na romantyczny wieczór spódnicę z wystającą halką.


Wiosna i lato stawiają na kobiecość, więc bądźmy kobiece i nośmy spódnice!!!
A co do mojego dylematu wyboru, pomiędzy mini a maxi..... znalazłam złoty środek i zdecydowałam się na długość midi..... i jestem mega zadowolona : )



Sylvet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz