mandarynki i limonki

mandarynki i limonki

wtorek, 16 czerwca 2015

Szybkie śniadanie.

 
Bywa, że nie mam czasu na długie przygotowywanie śniadania. Alternatywą do szybkiej owsianki z postu Zdrowe i szybkie śniadanie – owsianka z mango i nie tylko. jest twarożek. Do białego chudego sera dodajemy jogurt naturalny (oprócz jogurtu można wlać odrobinę mleka, żeby twarożek był rzadszy). Najprostsze dodatki to cebula lub szczypiorek i oczywiście sól, pieprz oraz papryka słodka/ostra. Ja oprócz cebuli, tym razem wrzuciłam pomidora i świeżego ogórka. Można też dodać rzodkiewkę, rzeżuchę, świeżą lub konserwową paprykę, suszone pomidory czy konserwowego/małosolnego/ kiszonego ogórka. Do tego świeże chrupiące pieczywo i śniadanie w 5 minut gotowe do zjedzenia. :) Niektórzy jedzą twarożek na słodko np. z suszonymi owocami. Kiedyś jadłam tylko z cebulką, ale im jestem starsza, tym bardziej "udziwniam" albo ładniej eksperymentuję z moim twarożkiem. Najważniejsza jest oszczędność czasu, a przy tym posiłek jest pyszny i zdrowy. Jeśli chodzi o jego smak to wszystko zależy od naszej wyobraźni i naszych potrzeb lub tego,   co akurat w danej chwili mamy w lodówce.



 A Wy macie jakieś pomysły na szybkie śniadanie?

Ell

1 komentarz:

  1. Dawno nie jadłem takiego twarożku. Jutro sobie zaserwuję takie danie na śniadanko. Najczęściej jadam właśnie owsianki https://onedaymore.pl/sklep/owsianka-bananowa-szesciopak-kubkow/. Przygotowanie jest bardzo proste, a jedzonko zdrowe i syte. Nie obciąża żołądka, więc można energicznie wejść w nowy dzień.

    OdpowiedzUsuń